Mootoripesu

mootoripesuPuhastatud mootor – mitte ainult ilus, vaid see on ka praktiline.

Paljud mitte ainult ei soovita mootorit üldse pesta, vaid ka kardavad seda teha. Mootori määrdumus sõltub eelkõige kasutamise tingimustest ja selle läbisõidust. Tolm ja mustus langevad kapoti alla ja muudavad selle inetuks ja vahest tekitavad lisaprobleeme elektroonikale.

Selle põhjuseks on ladestunud mustus, mis niiskena muutub elektrijuhiks ja seetõttu võib hakata mõjutama mõnede sõlmede õiget tööd. Teiseks, mitte vähem tähtsaks plussiks on mootoripesu juures see, et pestakse aku pealispinda, täpsemalt, selle ülemist osa. Juhul, kui aku on määrdunud, siis ei ole välistatud akus lekkevoolude tekkimine ja aku võib iseennast tühjaks laadida ja ebasobival ajal Teid alt vedada.

Nõuanne: varuge mootori pesuks rohkem aega, kuuma mootorit ei tohi pesta – see peab maha jahtuma. Parem on, kui mootoriruumi agregaadid ja elektroonika on peale pesu põhjalikult kuivanud ning auto asub soojas ruumis – siis ei teki probleeme elektroonikaga.

Tähtis!
KKK
Tooted
Tähtis!

Ärge käivitage mootorit enne mootori ja selle juurde kuuluvate osade täielikku kuivamist. Eriti kehtib see elektriliste osade suhtes. Juhul, kui niiskus jääb elektrilistele ühendustele, siis kasvab järsult oht auto elektroonika vigastuste tekkimiseks.

Automootorit pestakse spetsiaalsete vahenditega, nagu vaht, mida valmistatakse mitmete regentide ja leeliste baasil. Samuti on pesuvahendites metalli ning elektriliste klemmide oksüdatsiooni vastaseid lisandeid.

Mootori pesu sooritatakse kolmes etapis:

  • Esiteks kaetakse kuivatatud mootor vastava pesuvahendiga, milleks on viskoosne emulgaatori kontsentraat, mis on ette nähtud mootoripesuks ja keemiliseks puhastuseks. See emulgaator kantakse mootorile suure surve all. Siis haakub see ideaalselt mootori kõikide osade ja kapotialuse ruumiga ning see aitab kergesti eemaldada mustust ja tekkinud plekke. Ka on selline emulgaator suurepäraseks kaitseks roostetamise eest.
  • Järgmine etapp: peske mootor hoolikalt rohke ja madala survega veega.
  • Ja viimane etapp: puhuge suruõhuga eemale liigne vesi, peale seda katke mootor vastava konservandiga, mis tõrjub vee eemale kõikidelt mootori pindadelt. Peale kuivamist näeb mootor välja nagu uus!

Seega usaldage mootoripesu spetsialistidele.

KKK

Sagedamini esitatavad küsimused:

Kui sagedasti peab mootorit pesema?
Mootorit tuleb pesta vastavalt vajadusele, liialdada sellega ei maksa. Võib teha kapotialuse ruumi kerget pealispinna pesu, soovitatavalt 2 korda aastas – kevadel ja sügisel. Ei ole otstarbekas pesta mootorit talvel, sest vesi sattudes raskesti ligipääsetavatesse kohtadesse võib jäätuda ja tekitada lisaprobleeme.

Miks mõningad autopesulad ei tee mootoripesu?
See sõltub paljustki oskustest ja spetsiaalsete vahendite olemasolust.

Miks lakkida mootorit?
Mootori lakiga katmine annab sellele mitte ainult hea väljanägemise, vaid sellel on ka praktilised eelised. See hoiab ära korrosiooni ja metalli oksüdatsiooni teket. Peenike polümeerkile katab kapotialuse ruumi pinnad, muudab paremaks nende välimust ja takistab nendele mustuse kogunemist, elektripistikud muutuvad niiskuskindlamaks.

Te ei leidnud sobivat vastust? Saatke oma küsimus kirjalikult ja me kindlasti vastame Teile ja meeleldi asetame Teie küsimuse koos vastusega siia. Esitada küsimus.

Tooted

Tooted siia.